אודותמומלץראשי

אירוע חנוכת הבית של “התיכון להייטק ואומנויות ע”ש שמעון פרס”

כתבה: נסיה אברהמי

במעמד ראש העיר ובני משפחת פרס התקיים אירוע הפתיחה של התיכון להייטק ואומנויות ע”ש שמעון פרס, לשעבר שבח מופת.

בתאריך 14.1.2020 התכנסנו בחלל הרחב של הקומה התחתונה באירוע חנוכת הבית של ה”תיכון להייטק ואומנויות ע”ש שמעון פרס”. בנוכחותם כיבדו אותנו ראש העיר חולדאי, בני משפחת פרס ואורחים חשובים ורבים.

הגברת צביה ולדן, ביתו של הנשיא שמעון פרס ז”ל נשאה נאום מעורר השראה על הקשר של אביה שמעון פרס לטכנולוגיה ועל תשוקתו לפיתוחה בישראל. בנאום הזכירה את יחסיו הקרובים של אביה הנשיא עם מנהל התיכון, מקס סיון, ועם בית ספרינו. טטיאנה וינוגרדוב, מורה למוזיקה ולרוסית בתיכון, שנחכה באירוע, מתארת את נאומה של גברת ולדן כנאום מרגש וסוחף.

 על רצפת הדק שבחוץ נפתח בופה חופשי, ולאחר מכן ברחבת הקומה התחתונה הוצגו המיזמים שעליהם עובדים התלמידים במסגרת המרכז ליזמות בניצוחו של לב ברמן, שהעבודה עליהם התחילה ביום ה”האקתון”. האורחים יכלו להתרשם ממגוון מיזמים כמו פיתוח אפליקציות, חינוך חדשני, פרויקטים בתחום הקיימות והסביבה ועוד.

מקהלת בית הספר והמוזיקאים המוכשרים, תלמידי בית הספר הפועלים במסגרת המרכז לאומנויות, הנעימו את זמנם של הנוכחים בכישורים המוזיקליים.

מוקדם יותר נערך למוזמנים סיור במבנה החדש המודרני והמרשים. במבנה בית הספר הושקעו מעל 100 מיליון שקלים. ואת זאת תוכלו לראות בשיפור הניכר של חווית הלמידה של תלמידי בית הספר

במבנה שולבו אלמנטים של חדשנות בכל החללים של הלמידה, במעבדות במקום רצפת בטון שנמצאת בכל בית הספר העדפנו פי וי סי לרצפה, פי וי סי מתאים למעבדות בשל היותו אנטיבקטריאלי ובשרא בית הספר האצפה היא רצפת בטון מוחלק.