חינוך חברתימומלץ

טקס סיכום סמסטר א’ ומצטייני שכבת כיתות ט’

טקס סיכום סמסטר א' ומצטייני שכבת כיתות ט'
טקס סיכום סמסטר א’ ומצטייני שכבת כיתות ט’

ביום שישי, 11/1/2013 הסתיים סמסטר א’ בבית ספרנו.
לפיכך, התקיים באודיטוריום טקס סיום הסמסטר לשכבת כיתות ט’. הטקס סיכם את הדברים המרכזיים של סמסטר א’ בשכבה ובמהלכו ניתנו תעודות הוקרה למצטייני השכבה.
הטקס נפתח בשני קטעים מוסיקליים מרגשים שביצעו תלמידים משכבת כיתות ט’ השרים במקהלת ביה”ס. לאחר מכן סקרה מנהלת חט”ב, גב’ עירית כהן, את סמסטר א’ בפני התלמידים והציגה להם את האתגרים העומדים בפניהם בפתחו של הסמסטר השני.
רכז השכבה, מר עמית זמירי, פירט בפני התלמידים את הפרויקטים הרבים שבהם נוטלים חלק תלמידי השכבה כגון: פרויקט LAYAR , פרויקט רב תרבותיות עם ביה”ס “עהד”, פרויקט רובוטיקה, משלחת ת”א-וילנה-לוס אנג’לס, פרויקט המחויבות האישית, השתתפות בנבחרת הספורט של בית הספר, פרויקט מנהיגות הנוער בשיתוף הנוער הלומד והעובד, פרויקט ההעצמה הנשית בחסות ויצ”ו ועוד ועוד.
יועצת השכבה, גב’ יעל בסון, הקריאה קטע מרגש באוזני התלמידים שכלל מוסר השכל ולפיו אין דבר העומד בפני הרצון וכל אחד יכול, אם ירצה, להגיע למחוזות רחוקים של הצלחה.
שיאו של הטקס היה חלוקת תעודות הצטיינות שחולקו לעשרה תלמידים מצטיינים בשכבה. בכל כיתה נבחרו שני מצטיינים, האחד מצטיין לימודי שנבחר עקב הישגיו הלימודיים הגבוהים והשני מצטיין חברתי שנבחר עקב תרומתו החברתית הרבה לכתה בפרט ולשכבה בכלל.
מתוך עשרת המצטיינים שתיים זכו להיבחר כמצטייני מנהל ביה”ס, האחת בתחום הלימודי והשנייה בתחום החברתי. על המצטיינים קיבלו מכתב הצטיינות ותעודת הוקרה. מצטיינות המנהל זכו לתשורה בדמות ספר.

להלן שמות המצטיינים:
מצטיינות מנהל ביה”ס:
בתחום הלימודי – איריס פסוינטר מכיתה ט’1.
בתחום החברתי – אנסטסיה מטבייב מכיתה ט’5.
מצטייני מנהלת חט”ב:
בתחום הלימודי: מרינה קנייב מכיתה ט’2, אלכסיי בלז’נוב מכיתה ט’3, אנסטסיה וישמן מכיתה ט’4 ואנה לנגר מכיתה ט’5.
בתחום החברתי: אלכס אקטושב מכיתה ט’1, סשה ברזיוק מכיתה ט’2, נדיה אפנסייב מכיתה ט’3 ושיראל סיאגי מכיתה ט’4.
אנו מברכים את מצטייני השכבה ומאחלים לכל תלמיד השכבה סמסטר ב’ מלא בלמידה מעניינת ופעילות חברתית מרתקת.