לימודים בצל הקורונהראשי

אגרת לתלמידים ולהורים- היערכות לקראת שנה”ל תשפ”א

הורים ותלמידים יקרים !בתום שנת לימודים, שמחציתה התקיימה בצל התפשטות נגיף הקורונה , ועם היציאה  לחופשת הקיץ נאחל לתלמידנו  חופשה נעימה ומהנה. בלו את החופשה בביטחון ובשמירה על כללי הריחוק והמוגנות, ארגנו לעצמכם עיסוקים בעלי משמעות ואספו כוחות לקראת שנת הלימודים הבאה.

ביום שלישי  01/09/2020,בשעה  8:00 בבוקר מתוכננת להיפתח שנת הלימודים תשע”א.( בכפוף להוראות משרד החינוך ולמצב התחלואה )

על אף הרצון והשאיפה לחזרה מלאה לשגרה, ניתוח המציאות הנוכחית מחייב אותנו להיערך לשנת לימודים בצל הקורונה.  מציאות  זאת יכולה להתקיים בשלושה תרחישים מרכזיים:

א. סגר מלא: הלימודים יתנהלו דרך הרשת, ב”למידה מרחוק” . התלמידים ילמדו לפי מערכת השעות המקורית שתפורסם באתר בית-הספר.

ב. למידה היברידית: הלימודים יתנהלו בחלקם בבית הספר  ובחלקם ב”למידה מרחוק” דרך הרשת. בתחילת כל שבוע נפרסם באתר בית הספר את מערכת השעות ומיקום הלמידה עבור כל כיתה.

ג. למידה בשגרת קורונה– כל התלמידים מגיעים לבית הספר תוך הקפדה על עטיית מסיכה על פניהם, ש/מירה על הגיינה אישית ושמירת מרחק.

ברצוננו להסב את תשומת לבכם למספר דגשים ונהלים:

כאמור, פתיחת שנת הלימודים תלויה במצב התחלואה ,  ולכן רק לקראת סוף אוגוסט נפרסם את הלו”ז לפתיחת שנת הלימודים. ההודעות יועברו באמצעות וואצאפ של הכיתה וועד ההורים.

למידה מרחוק: בתרחיש של סגר או למידה משולבת( הכוונה לקיום חלק ממערכת השעות בלמידה מרחוק וחלק בבית ספר) נבקש להיערך ככל האפשר  בציוד המאפשר למידה מרחוק –  עדיפות למחשב ,המצויד במצלמה ומיקרופון לחלופין  טלפון סלולרי. במקרה של חוסר באמצעים אלה אנא צרו קשר עם מזכירות בית הספר ואנו נשתדל לתת מענה.

למידה מרחוק מחייבת את כלל התלמידים בהשתתפות פעילה, בכניסה עם הזדהות בעברית של שמם ובמילוי כל המטלות והמשימות.

עבודות ומבחנים- באתר ביה”ס מפורסמים  עבודות הקיץ במתמטיקה ,אנגלית, מדעים ולשון עברית. העבודות  מהוות תרגול והכנה לקראת בחינות מיון ושיבוץ , שיערכו בשבוע הראשון של שנת הלימודים תשע”א. על פי תוצאות הבחינה ישובצו התלמידים להקבצות הלימוד. באחריות כל תלמיד, לבצען ולמסור אותן למורה המקצועי  בשבוע הראשון ללימודים. הציון על העבודה יוכנס למשוב וישוכלל עם הציונים האחרים של מחצית א’.

תלבושת אחידה:

חלה חובת הופעה בתלבושת אחידה במשך כל שנת הלימודים – בקיץ בחולצה קצרה ובחורף סווצ’ר. את התלבושת ניתן לרכוש בביה”ס במחיר של 4 חולצות ב 100 ₪. המכירה מתבצעת ע”י אב הבית יוחאי לוי בתחילת שנת הלימודים.

תלבושת בשיעורי חנ”ג:

חובת הופעה בבגדי ספורט – חולצת טריקו חלקה . מכנסי התעמלות (טרנינג) ונעלי התעמלות. ( חל איסור להתעמל במכנסי ג’ינס מכל סוג שהוא)

מערכת משוב אינטראקטיבית – לרשות ההורים עומדת מערכת אינטרנט ידידותית המסייעת למורים להורים ולתלמידים לעקוב בזמן אמת אחר נוכחות התלמידים בשיעורים, הכנת שעורי בית, ציוני בחנים ומבחנים, הגשת עבודות.

המערכת מאפשרת לקיים קשר אלקטרוני בין התלמיד והמורים המקצועיים. הכניסה  למערכת באמצעות סיסמא. הסיסמא של תשפ”א  תקפה גם לשנת הלימודים הבאה.  תלמידים חדשים יצרו קשר עם מזכירות ביה”ס, החל מה – 20/8 ויקבלו סיסמא – נא לפנות לאפרת. תלמידי שכבה ז יקבלו סיסמאות במכינת קיץ או דרך המחנכים.

ספרי לימוד:

חלוקת הספרים תתחיל כבר בחודש הקרוב באופן מדורג ובקבוצות קטנות , על מנת למנוע התקהלות. הודעה על זמני החלוקה על פי כיתות תועברנה להורים ולתלמידים  באמצעות המחנכים.

ספרי הלימוד  יושאלו לתלמידים  לשנה ע”י ביה”ס.  מס’ מצומצם של חוברות ירכשו בתחילת שנת הלימודים. הספרים המושאלים יוחזרו בתום שנת הלימודים, לכן נבקשכם לשמור עליהם עבור המחזורים הבאים. תלמידים שלא החזירו את כל הספרים משנה קודמת    לא יוכלו לקבל ספרים!!!

 לוקרים – תינתן אפשרות לרכוש לוקר בחסות ביה”ס –יש לפנות לאב הבית יוחאי לוי החל מה 27/8  עלות שכירות שנתית 150.00 ₪.

חוזר תשלומים:

חוזר התשלומים יופץ בתחילת השנה ובאתר האינטרנט הבית-ספרי.

אישור לימודי  חוץ – תלמידים  חדשים שמתגוררים מחוץ לת”א מתבקשים בדחיפות לגשת לרשות העירונית שלהם ולבקש אישור לימודי חוץ.

אסיפת הורים:

אסיפת הורים כללית מתוכננת  לתחילת שנת הלימודים, הודעה על תאריך מדויק תימסר בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך. ככל הנראה במצב של היום הכינוס יערך בזום לכל שכבה בנפרד, ועל כך תבוא הודעה נוספת.

פעילויות חברתיות – בכפוף להנחיות משרד החינוך ובהלימה למצב התחלואה- במהלך השנה ישובצו ימי סיור לתלמידי השכבה. הוראות מדויקות תימסרנה לפני כל סיור/טיול.

אתר ביה”ס – הודעות ועדכונים מצויים באתר ביה”ס. נא דאגו להתעדכן דרך הכניסה לאתר.

הורים יקרים,

אנו מאמינים כי שיתוף פעולה וקשר הדוק עם ביה”ס והמשפחה יסייעו לבנכם/בתכם להשתלב באופן מיטבי במסגרת החטיבה ולהגיע להישגים מרביים  בתחום הלימודי והחברתי.

מסמך זה מהווה מסמך כוונות ותאום ציפיות לקראת תחילת הלימודי בספטמבר אם יהיו שינויים כלשהם נמשיך ונעדכן כאן באתר.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ובעיה המעסיקים אתכם.

בברכת חופשה נעימה

הנהלת בית הספר.