מרכז אומנויות

תערוכת בוגרים מלהיבה באמנות פלסטית תשפ”א

מאת טניה ברשקוב, המורה לאמנות

ושוב חופש- כמעט בלי מסכות, עם הורים ,מורים חברים ובוגרים יקרים פתחנו בערב חגיגי את תערוכת בוגרי אמנות מחזור כ”ב – כבר 22 שנים מגישים תלמידי אמנות לבגרות!

20 תלמידים משכבה יב’ הגישו את פרויקטים גמר שלהם באמנות פלסטית . בחלל הספרייה הוצגו כמעט מאה כני ציור עם עבודות ציור ורישום – פרויקטים ייחודיים- מלאים באור, שמחה ורוגע, מאלים שאלות פילוסופיות , יחס לחיים וחברה, חלומות ו שאיפות של תלמידינו המוכשרים.

אבשין ארטיום צילם נופי יפו העתיקה וצייר בעקבות נופים מדהימים בטכניקה קרובה לאימפרסיוניזם צרפתי – זרם אמנות האהוב שלו. נסטיה אלכסייב ציירה את האינטריירים ונופים צבעוניים ומלוטשים, יונתן פיינברג נופים רומנטיים, וניקיטה ורנקין– חלונות- מקומות בעולם בהם היה גר ומביט דרך חלונות לעולם .פילוסופיה של הלא רגיל, פאנטזיה וחלום יש בפרויקט של דוד פריימן- מגדל אייפל נמצא על פני ירח ובמערה הפרהיסטורית מציירים גרפיטי מודרני וציורי חיות – האדם הקדמון ובחור מודרני בו זמנית. קולאז’ים ביקורתיים  של ניקול גינדין מתייחסים לבעיות חברתיות וחתולים פנטסטיים שעברו האנשה ביצירותייה של ליזה סידורקו שוכנים אם חיות ריאליסטיות של אולגה דנילוב. גרפירה פסיכולוגית של סאנדר גרינקר מתארת פוביות ומאלה שאלות על יחס לחיים ומוות שוכנים עם אילוזיות אופטיות של איוונה אוסדצ’יי – כתמי צבע הופכות לדמויות באקוורלים שלה, מבנים פנטסטיים בנתה אנה פרשין וכך הציגה את שבעה חטאים .

ערב מדהים  זה היה מלווה במוזיקה חיה – תלמידי כול שכבות ניגנו בהנחיית טטיאנה ווינוגרדוב, המורה למוזיקה הוותיקה בבית ספרינו, גם במוזיקה היתה הפתאה- ציירים גם ניגנו! יונתן פיינברג, תמיר בודסקי, ניקיטה וורנקין , גום בוגרי מקצוע מוזיקה!

אני כמו תמיד יצאתי מהארוע מלאת אהבה למקצוע שלי –  אמנות.

מיוצר ב-Padlet