חינוך חברתימומלץראשי

הרצאה בנושא: גיבוש חזון והתגברות על מכשולים

הרצאה בנושא: גיבוש חזון והתגברות על מכשולים
הרצאה בנושא: גיבוש חזון והתגברות על מכשולים

ביום רביעי, 5/2/2014 שמעו תלמידי כיתות ח’ בבית הספר הרצאה של מר יגאל צבעוני, מנכ”ל חברת ההיי-טק “מטאו לוג’יק” הרצאה בנושא גיבוש חזון והתגברות על מכשולים. מר צבעוני הגיע להרצות בפני התלמידים מטעם עמותת “תובנות בחינוך”, עמותה ששמה לה כמטרה להעצים בני נוער דרך אנשים מובילים בחברה ובמשק.

במסגרת ההרצאה סקר מר צבעוני בפני תלמידי השכבה את מהלך דרכו מילד בעיר הצעירה דימונה דרך שירותו הצבאי כקצין בסיירת גולני, עבור בעבודתו בחברת ההייטק אי.סי.איי, הקמת חברת ההיי טק הנוכחית שבראשה הוא עומד כיום ועד סיפור חזרתו בתשובה. במהלך ההרצאה סקר המרצה בפני התלמידים את הקשיים שעמדו בפניו בכל צומת דרכים שבו הוא עמד וכיצד הוא הצליח להתמודד ולהתגבר על הקשיים בדרך.

את ההרצאה תיבל מר צבעוני בפתגמים חכמים ממיטב מנהיגי העולם שבעזרתם הוא המחיש לתלמידים מהם הדברים החשובים בחיים כגון אמירתו של נלסון מנדלה שאמר: “אל תשפטו אותי על פי מספר הפעמים שהצלחתי אלא על פי מספר הפעמים שנפלתי והצלחתי לקום מהנפילה”.
ראוי לציין כי התלמידים העידו שההרצאה הייתה מרתקת וכי כל אחד מהם הצליח להפיק מתוך ההרצאה תובנות לגבי חייו הפרטיים.
הנהלת בית הספר תמשיך לחשוף את תלמידינו להרצאות הניתנות על ידי אנשים מובילים במשק מתוך ראייה חינוכית כי שמיעת הרצאות מפי אותם אנשים תוביל את התלמידים להבנה שאין קושי שלא ניתן להתגבר עליו וכי בכל אחד מהם טמון פוטנציאל להתפתחות ולמיצוי היכולות.