בוגריםמרכז יזמות

חווית האקתון “מעצבים קריירה” לחינוך אחר במרכז היזמות שלנו!

כ- 70 תלמידי שכבת י׳ ו-יא׳ השתתפו אתמול בהאקתון ״מעצבים קריירה״ ביוזמת 15 תלמידים ממועצת התלמידים ובליווי לב ברמן, רביב תאשור, מורי בית הספר, בנות השירות וההנהלה. במסגרת ההאקתון נפגשו התלמידים עם אנשי מקצוע שונים כמו גם עם בוגרי בית הספר שהשתלבו בתפקידי מפתח בתעשייה ובהייטק, במטרה להכיר את התחומים השונים. בהאקתון “מעצבים קריירה” היו מעורבים גם 17 מנטורים מתנדבים מקרב ההורים, תלמידים לשעבר וידידי בית הספר (ביניהם מנכ”לים ואנשי עסקים בכירים).
התלמידים נחשפו למגוון של עיסוקים ומקצועות החל מאנשי משטרה , הייטק ועד לקולנוען. כל אחד סיפר על עיסוקו וכיצד הגיע אליו. בעידן שבו אחת התלונות השכיחות כלפי מערכת החינוך היא הכשרה שאינה רלבנטית  ל”חיים האמיתיים”, היה מרתק ומאיר עיניים לחוות חינוך אחר!
מקס סיון, מנהל בית הספר: כל הכבוד על יום מאוד מיוחד ומשמעותי!
לב ברמן, מנהל המרכז: רוב תודות לכל מי שנותן יד, תומך ושותף לחינוך אחר, משמעותי ורלוונטי בבית הספר שלנו
אביבית קאופמן, מנהלת חט”ע: אני מצדיעה למועצת התלמידים וכן לרביב ולב שהגו והפיקו את המיזם החשוב הזה. תודתי למורים שהתנדבו להיות מנחי הקבוצות וכמובן למנטורים שנענו לקריאתנו והתפנו מעיסוקיהם. ההצלחה נותנת לנו רוח גבית להמשיך וליזום פעילות חינוכית מגוונת ומעשירה!
עירית כהן, מנהלת החט”ב: כל הכבוד לרביב ולב על המיזם המעניין. שמחתי מאד לפגוש תלמיד חינוך שלי משנת 2002 שהוא מהנדס כיום, ואשר שמח לתרום מזמנו ומניסיונו לתלמידינו ולהנחות סדנה בתחום הקריירה, יישר כח לעוסקים במלאכה!
רביב תאשור, רכז חברתי: תלמידי י וי”א השתתפו היום ב “האקתון קריירה” במסגרתו הם נפגשו עם בעלי מקצועות שונים ועברו איתם תהליך. המטרה הייתה לא רק להכיר את המקצוע, אלא גם לנסות להבין האם הוא מתאים להם ברמת האופי, הדרישות המקצועיות ועוד. האירוע כולו נהגה ויצא לפועל על ידי קבוצה ממועצת התלמידים, בליווי צמוד ומקצועי של לב ברמן. אני גאה בעבודה שהתלמידים עשו ומהתוצר שהם הפיקו!
דפדפו בין התמונות מטה: