פדגוגיה

מליסה ודאג   /  MELISSA & DOUG

צעצועים מליסה ודאג היא יצרנית אמריקאית של צעצועים לילדים בין הצעצועים שהיא מייצרת שלל גדול של משחקי חשיבה ויצירה מעץ, מוצרי אומנות ומלאכה, צעצועים מפוארים, וצעצועים חינוכיים אחרים. הצעצועים מאוד מומלצים לגיל הרך, הם מפתחים מיומנויות רחבות של מוטוריקה וחשיבה.

החברה הוקמה בשנת 1988 על ידי מליסה ודאג ברנשטיין במרתף שלהם, או יותר נכון  במוסך של הוריו של דאג.  כל המוצרים מעוצבים במטה ווילטון שבקונטיקט על ידי צוות בראשות מליסה.

לחברה מפעלים בארה”ב ומחוצה לה והם  המעסיקים כאלף עובדים ברחבי העולם, כולל  בסין.

שני המייסדים המשותפים עזבו קריירות עסקיות להקים חברה משלהם

בהמשך, מליסה ודאג ברנשטיין עשו שלושה סרטים קצרים שקידמו את המוצרים שלהם

המוצר הראשון שהביא את תשומת ליבם היה פאזל החווה פאזל עץ עם טקסטורה ] בעקבותיה הגיע שורה ארוכה של משחקי  עץ. אינטראקטביים, בסוף שנות התשעים החברה התרחבה ויצרה צעצועי עץ, אומנויות ומלאכות.

הפילוסופיה של מליסה ודאג תואמת את המלצת האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים שההורים יגבילו את זמן המסך לילדים צעירים. ויאפשרו להם יותר במשחקים אמיתיים בעולם האמיתי.

היום החברה חולשת על אלפי משחקי יצירה אומנות ומשחקי חשיבה יצירתיים וכן משחקי חצר ומשווקת בכל העולם ובישראל, היתרון הגדול של המשחקים של מליסה ודאג היא הפשטות והאינטרקציה שהם יוצרים עםהילדים שמשחקים במשקים החינוכיים שלהם.

מליסה ודאג הם מותג כיום אך יחד עם זאת קשה לנבא אם זה לא טרנד חולף, בשלב זה החברה מגדילה את נפח המכירות והמשחקים של מליסה ודאג נמצאים כמעט בכל בית בארצות הברית ובישראל הטרנד מתפשט כאש בשדה קוצים.מגוון הצעצועים של מליסה ודאג מגוון מאוד מבתי בובות וכל האביזרים לבובות כולל מטבחים מעץ לילדים ועד למכוניות לבנים ובתי עץ לגינה בתים לגינה ולחצר, דרך אביזרים קטנים יותר לאומנות ויצירה.

מליסה ודאג הם מותג אהוב המחוייב ליצור צעצועים מהנים וחינוכיים לילדים.  המגוון  כולל חידות, ערכות יצירה, מדבקות, משחקים ועוד.. כל זאת כדי שהילדים יוכלו להקדיש זמן רב יותר ללמידה תוך כדי משחק. עודדו את היצירתיות של  הילדים בעזרת חידות, פאזלים שלב עלי חיים, האפשרויות הן אינסופיות!

תקציר כתבה
מליסה ודאג   /  MELISSA & DOUG
שם הכתבה
מליסה ודאג   /  MELISSA & DOUG
תקציר
צעצועים מליסה ודאג היא יצרנית אמריקאית של צעצועים לילדים בין הצעצועים שהיא מייצרת שלל גדול של משחקי חשיבה ויצירה מעץ, מוצרי אומנות ומלאכה, צעצועים מפוארים, וצעצועים חינוכיים אחרים.
מחבר
מוסד מפרסם
תיכון הייטק ואומנויות - שבח מופת לשעבר
לוגו המוסד