חינוך חברתי

עצומה בנושא זהירות בדרכים

עצומה בנושא זהירות בדרכים
עצומה בנושא זהירות בדרכים

ביום שלישי, 4/12/12, יום זהירות בדרכים שהתקיים בביה”ס בשיתוף עמותת “אור ירוק” החליטו תלמידים חברי מועצת חטיבת הביניים בבית הספר בהנחייתה של גב’ רותם רוזן לחבר עצומה שעליה יחתמו תלמידי חטיבת הביניים. בעצומה נכתב כי תלמידי חטיבת הביניים בביה”ס מתחייבים בזאת לקיים את כל כללי הזהירות בדרכים ולנהוג כהולכי רגל בכביש בצורה שקולה ונבונה.
לאחר חיבור העצומה עברו נציגי מועצת התלמידים בכיתות הלימוד והחתימו את התלמידים בכיתות ז’-ט’ עליה.
בכיתות נרשמה התלהבות גדולה וכמעט כל התלמידים חתמו על העצומה בלב שלם. מטרת המהלך הייתה לעורר את המודעות של תלמידי חטיבת הביניים לחשיבות הרבה של נושא הזהירות בדרכים וההתנהגות הנכונה בכבישים. הפעילות מצטרפת לפעילויות נוספות בנושא זהירות בדרכים שהתקיימו בביה”ס בתחילת שנת הלימודים וביניהם הרצאה לכיתות ז’ של אם שכולה שבה נהרג בתאונת דרכים והרצאות + התנסויות בנושא של נהיגה תחת השפעת אלכוהול שחוו תלמידי שכבות ח’-ט’.
הנושא של זהירות בדרכים הוא אחד מהנושאים שביה”ס שם לעצמו לעסוק בהם בצורה אינטנסיבית כיון שהמדובר בחיי אדם והסברה נכונה יכולה למנוע פגיעות בגוף ובנפש.
בביה”ס אנו מאמינים במניעה ראשונית שבמסגרתה אנו פונים לכלל התלמידים ומבצעים פעילות מונעת לפני שמתרחשים אירועים לא נעימים, על פי מניעה שניונית ושלישונית שבה כבר יש צורך בטיפול באנשים שנפגעו.
נמשיך לעסוק בפעילות זהירות בדרכים למען בריאותם של תלמידינו.